ŠPORTNA OPREMA LIPIČ S.P.

SPLOŠNI POGOJI NAKUPOVANJA:

- Z naročilom izjavljam, da sem prebral/a, razumel/a in sem seznanjen/a s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine sportna-oprema.net

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE SPORTNA-OPREMA.NET

- splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.sportna-oprema.net so sestavljeni v skaldu z Zakonom o varstvu potrošnikov, zakonom o varstvu osebnih podatkov in mednarodnimi kodeksi za eposlovanje.

www.sportna-oprema.net, v nadaljevanju ponudnik, je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Gregor Lipič s.p.. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.sportna-oprema.net internetne trgovine, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom, uporabnikom in kupcem.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- indentiteto podjetja

- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in unčinkovito komunikacijo

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

- način plačila in dostave

- časovno veljavnost ponudbe

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

- pojasnjen mora biti postopek o pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

NAČIN PLAČILA:

V spletni trgovini ponudnik omogoča načine plačila

- z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena)*

- z nakazilom na račun upravitelja

- s storitvijo PayPal

 

CENE

- Vse cene so brez DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

- Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

- Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o

statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopu od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041688-894 ali preko e-maila info@lipic-sp.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri izbiri načina plačila (tretji korak) izberete opcijo 'Da, želim račun na podjetje'. Podjetje dodate s pomočjo iskalnika, kjer v polje najdi podjetje vnesete davčno ali matično številko. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete s klikom na desni. V primeru, da iskalnik podjetja ne najde ali je podatek o zavezanosti za DDV nepravilen, nas na to opozorite s komentarjem pri oddaji naročila (četrti korak) in nam na info@lipic-sp.si pošljete dokazilo. V naročilu in vašem profilu bomo tako naknadno uredili podatke za račun in vse prihodnje spletne nakupe na to podjetje. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

 

VRAČILO BLAGA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@lipic-sp.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri izdelkih posamezne dele odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!